skip to Main Content
Menu
072 737 02 17 (van 09.00 uur -17.00 uur)

Klachtenprocedure

We doen ons uiterste best om onze dienstverlening zo Vriendelijk- Stipt en Veilig mogelijk te maken. Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening kunt u uw klacht aan ons voorleggen. Hiermee helpt u ons de dienstverlening te verbeteren.

Voor een goede klachtafhandeling is het van belang dat de klacht binnen 24 uur (maar uiterlijk binnen één week) bij ons wordt ingediend. Klachten over onze dienstverlening  kunnen op verschillende wijzen aan ons worden gemeld:

  • Post
    Vervoersvereniging Heerhugowaard
    t.a.v. Coördinator Klachtenafhandeling
    Middenwaard 127
    1703 SC Heerhugowaard
  • Email
    info@hugohopper.nl
  • Telefoon
    Uiteraard kunt u ons ook bellen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9-17 uur op telefoonnummer: 072-737 02 17.

Hoe behandelen wij u klacht?
Wij streven ernaar om u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen. Wij behandelen uw klacht op zorgvuldige wijze en passen daarbij ‘hoor en wederhoor’ toe. Dit kan betekenen dat de afhandeling ervan langer duurt dan de bovengenoemde streeftermijn. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij u daarvan uiteraard op de hoogte.

Back To Top
×Close search
Zoeken