Ga naar hoofdinhoud
072 737 02 17 (tussen 09.00 – 12.00 uur en 14.00 – 17.00 uur)

Klachtenprocedure

We doen onze uiterste best om de dienstverlening zo vriendelijk, stipt en veilig te laten verlopen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de dienstverlening van de HugoHopper, dan kunt u daarover een klacht indienen. Hiermee helpt u ons de dienstverlening te verbeteren.

Voor een goede klachtafhandeling is het van belang dat de klacht binnen 24 uur (maar uiterlijk binnen één week) bij ons wordt ingediend. Dit kan op verschillende manieren:

  • Post
    HugoHopper
    Middenwaard 127
    1703 SC Heerhugowaard
  • Email
    info@hugohopper.nl
  • Telefoon
    Bereikbaar op werkdagen tussen  09.00 -12.00 en tussen 14.00 – 17.00 op telefoonnummer 072-737 02 17.

Hoe behandelen wij u klacht?
Wij streven ernaar om u binnen 10 werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie te doen toekomen.

Wij behandelen uw klacht op zorgvuldige wijze en passen daarbij ‘hoor en wederhoor’ toe. Dit kan betekenen dat de afhandeling niet binnen de genoemde streeftermijn kan worden afgerond. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij u daarvan uiteraard op de hoogte.

Back To Top
Zoeken